Friday, August 24, 2012

USA Haul Part 1: Clothing

Oh hi there! I'm baaack!! (:

Sooo, I'm back from my family trip to the United States and I blew through my whole budget..and a bit more! Hahah, so I decided to slip this haul into two parts :clothing (1) and beauty/accessories (2). I did not buy everything that was on my wishlist because we ended up going to a different city so there wasn't a MAC or Free People and everything else I wanted..but there was a Lush and a Forever 21 so it's aaaall good! (: haha.

Anyways, let's begin! ^^
*I apologize for the bad quality..I forgot to wipe off the lens ): *



Aaaalrighty, that's all for the clothes, and I'll upload the beauty/accessories and everything else in a few days. I also have another NOTD and will probably have a review on a NYX cream blush.

Thank you so much for reading and following!! It seriously means sooo much to me and everyone who comments always make my days brighter and happier (:

xox, myr <3

8 comments:

  1. The dress you got from Forever 21 is gorgeous! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. thaanks (: i really like it too ! haha

      Delete
  2. Great haul :) what i would do to be in the USA right now!

    Hope you'll stop by my blog and enter my 1st ever giveaway for a chance to win a MAC lipstick of your choice and Sophia With Love goodies :D

    http://sophiameola.blogspot.co.uk/

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you!! ^^ and yeah, the USA is probably my favorite place to be! well, i wouldn't know cuz it's the only other counrty i've been in apart from canada, but still! haahah

      and i'll definitely check out your blog and giveaway (: thanks ^^

      Delete
  3. loveeely post!! great blog!

    come check me out if you can! :)
    elliebeaa.blogspot.com xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much!!^^ it means a lot (:

      and i love your blog too and followed (:

      Delete
  4. Wow look how many pretty clothes you got! So lucky :)

    http://thriftoclock.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha i know! I had been saving a lot for this trip so I went all out! hahaha, I told myself I deserved it because my job was so crappy!

      Delete